storstädat

har verkligen mått askalas idag =( men eftersom älsklingen skulle till stan på em o jag fick inte åka med så tog ja mej i kragen o gav mej en redig spark därbak o satte igång med storstädningen samt tvätten så nu är det jättefint här hemma, fattar inte varför det ska vara så svårt o hålla såhär fint, så fort man plockat undan alla småsaker så ser det ju genast mkt bättre ut.... men jag drog på sterion på hög volym sen tog jag o bebben en svängom med både damsugare o mopp, även toa samt kök fick sej en redig omgång med diverse medel, ska alldeles strax plocka ur diskmaskinen samt byta tvättmaskin sen är jag helnöjd med mej själv sen väntar en välförtjänt dusch =)
 en annan kommer somna gott ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Marion

Åå det låter härligt, det är så undetrbart precis när man städat färdigt så där alldeless ordentligt o noga överallt =D

2008-12-23 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0