besatt =)

I söndags när vi va ner till uppsala för att fira fars dag så lästa ja reklamen som mamma fått, såg då att ica maxi skulle säja Guitar Hero till Xbox 360 för bara 299kr, kanon tänkte jag eftersom jag har pipit om det spelet i evigheter men inte haft speciellt stor lust att lägga ut dom pengarna som det kostat.

Så sagt o gjort vi åkte till ica maxi när det öppnade vid 9 o sen var det kört =) nog för att jag trodde att det skulle vara kul, men inte så kul att jag skulle bli sittandes flera timmar i streck =) det är sällan jag hittar ett spel som man blir helt galen i o bara inte kan sluta spela =)

Systeryster kom ut igår och idag så jag kan knappast påstå att ja vart speciellt mycket utanför dörren på 2 dagar =)  

Men nu får det vara slutspelat för idag, lär ju hinna med allt här hemma oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0