besök

mamma o pappa va här en sväng idag, dom stanna till då dom va på väg till sandviken på begravning, tydligen nån i släkten på pappas sida som trillat av pinn, har inte en aning om vem nån som jag tydligen inte har träffat, så då känndes det ju lite dumt att åka med på begravningen, kan inte sörja nån som jag inte vet vem det är, visst är det tråkigt men jag kan nästan tycka att det är lite respektlöst mot dom närmaste anhöriga om man kommer på en begravning o så vet man inte vem som ligger vid altaret, nä då e jag hellre hemma.

Men iaf så passa vi på att äta lunch, alltid lika mysigt =) mötte upp  älsklingen i stan så han följde med o åt han oxå =)

Nu till kvällen blir det film hemma hos agge, ska bli kul alltid lika roligt o träffa henne =). I helgen vet jag inte alls vad som händer, ska se om man kanske kan åka till Uppsala på söndag o äta lite tårta , det visar sej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0