Glader =)

ja idag e jag glader trots denna satans förkylning grrrrrr......

men men vi va idag på UL =) äntligen så som jag längtat, vi fick reda  på att allt var kanon bra, allt såg kalas ut bebben va lagom stor, helt enkelt perfekt =) känns verkligen så himla skönt o veta =)

Robin fråga om man kunde se om det var en pojke eller en flicka men den lilla krabaten ville inte alls ligga still så man fick se ordentlig, lillpysen försökte t o m dölja genom att lägga händerna mellan benen =) men vi gav oss inte, tills slut så fick ve en teori om vad det kunde vara, det gick dock inte att se så bra tt man kunde ta en bild men av det hon såg så tror hon att det är en liten pojke =) som hon så fint sa hon ville inte skriva kontrakt så saken men av det lilla hon lyckats se så trodde hon att det var en frisk o kry liten pojke som förhoppningsvis tittar ut lika frisk den 13 April 2009 =)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

visst var de en härlig känsla???

2008-11-04 @ 21:01:24
Postat av: Madelene

Visst var det underbart att se den lille krabaten röva omkring där inne utan att man känner så mycket av det, ännu :D

2008-11-04 @ 21:37:40
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Steph

Åh glader jag blir för din skull gums! ;)

Vart du tillbaka flyttad 1 v?

Eller är det jag som fått om bakfoten att du var beräknad till 3 mars? :) hehe



Shit vad kul för er! :) Osså kanske en pojk med... :P



Bamsekrams Steph

2008-11-04 @ 23:14:24
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: alex

Hejsan!

Jag måste ta å gratulera för de första, mycket roligt :D

Sen passar jag på å utmana dig med ;)

Regler:

Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.

Låt dem få veta att de har blivit utmanade!



Kram

2008-11-06 @ 17:20:22
URL: http://allex.blogg.se/
Postat av: Julia

vad mysigt!! Grattis!:D gulligt att "han"? :D försökte lägga handen för ^^

sådant måste kännas underbart, att man får se den lilla krabaten sparka runt i magen och må bra :D



Kika gärna in på min blogg och fråga/rösta:D

2008-11-06 @ 17:42:09
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0