LUFT

haha yes jag kan andas =) ibland iaf, usch gårdagen va inte rolig, men idag verkar allt mkt bättre, solen skiner o jag  kan andas normalt lite då o då =) kan man begära mera? Visst vore ju kul att kunna hosta utan att det känns som om att lungorna ska gå sönder men men det går nog över snart det oxå

Schemat för idag då? hmm ska försöka byta till vinterdäck, kan kanske va dax för det nu... va ändå en del snö i Valbo igår
skulle vilja åka en sväng till stan oxå, kika in en sväng på Dollar är alltid kul =)  men få se min hemska förkylning har hoppat över till älsklingen =(   stackarn, hoppas den inte blir så långdragen bara, han måste ju vara pigg o kry tills på tisdag =)  

Kommentarer
Postat av: Madelene

Nä, det är nog ingen bra idé, hehe. Men tur ska man väl ha nån g¨ång ibland med :)

2008-11-01 @ 17:21:44
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ja vi vill ha tisdag nu! Jag e oxå nyfiken, haha :)

2008-11-01 @ 17:27:15
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

hittade du något skoj på shoppingrundan om de blev någon???

2008-11-02 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0