nattuggla

yes jag leker nattuggla, varför?? jo för att min andra hälft är ute o ränner på krogen, och eftersom jag är den lyckliga utvalde att hämta hem honom så tänkte jag försöka hålla mej vaken tills han ringer, blir så satans förbannad eftersom han alltid lyckas ringa när jag precis somnat, men icke sa nicke inte denna gång, om jag så ska sätta tändstickor i ögonen för att orka vara vaken....

Men det är ju inte speciellt lätt att inte känna sej trött när båda katterna ligger brevid i soffan o tok snarkar, o då menar jag verkligen snarka... har fasiken aldrig hört katter snarka så högt, men å andra sidan så är ju våra katter inte dom mest normala heller =)

Sen vete 17 om jag kan sova heller då jag har nån som dansar tango i magen =)

Hmm skulle vilja göra om designen på bloggen oxå, det är ju knappast den vackraste, måste bara hitta lusten till att göra något åt det bara, få se om den lusten kanske infaller i veckan som kommer..

Kommentarer
Postat av: Elisabet

jobbigt o vara vaken när man är trött o jobbigt att vakna igen när man somnat he eh han får ta bussen :)

2008-11-16 @ 14:36:49
Postat av: alex

kan du inte lägga in nå bilder på missarna =)

2008-11-16 @ 16:29:11
URL: http://allex.blogg.se/
Postat av: Madelene

Åh har kusin vitaminen börjat att ge sig tillkänna nu med lite kicking :-) Vänta någon vecka så kan du trycka på magen o så sparkar den lille tebax, det e mysigt :)

2008-11-17 @ 21:02:43
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0