segt

idag har det varit segt, har mesta legat i soffan hela dan, har verkligen mått skit idag =(
Igår så samlade jag mina krafter o åkte till köpis en sväng med syster yster o agge, det va riktigt kul hitta massa saker som jag egentligen inte alls borde lagt pengar på men men... det vart ett par nya byxor, 2 nya t-shirt o en luvtröja till älsklingen, tilläggas bör att det var halva priset på Dressmann så då passade jag på eftersom dom enda byxorna han använder kostar i normala fall 399 hos Dressmann så det gällde att passa på medan dom rea =) plus att sötnosen handlar kläder typ max 4 ggr om året så då tyckte jag han var värd lite nya kläder.

Själv hitta jag ett par svarta fodrade vinter stövlar, jättefina även dom var det halva priset på =)  jag har länge letat efter ett par svarta vinterstövlar utan klack som jag kan ha till mina leggings eftersom det är typ det enda plagg jag kan ha numera, mina byxor är det bara att hänga undan tills vidare, jag har visserligen ett par snygga svarta stövlar men med tanke på vädret samt dom klackarna känns det som om det inte är någon vidare bra kombination =)

Mådde lite dåligt av att ja gjort av med pengar jag kanske inte borde så kändes det ändå bättre när jag tänkte efter på vad jag faktiskt fick o till halva priset dessutom =) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland behöver mab unna sej

2008-11-26 @ 19:17:02
Postat av: Madelene

Åh börjar magen växa :) Den sista tiden gick jag bara omkring i mysbyxor och hade 1 par mamma jeans..Fast man kände sig inge vidare fräsch att gå i mjukisbyxor sisådär 2,5 månad ;) Å man måste unna sig lite så ha ingen ångest för att du shoppade lite, man ska passa på att shoppa när det e rea! Jag längtar till mellandags rean, säg till om du orkar gå på den så kan vi kika omkring =)

2008-11-26 @ 21:59:48
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0