spel med familjen

=) jajamensan igår så kom mamma o pappa o broder samt syster hit o åt gott o spela lite guitar hero, haha till o med mamma spela o hon bruka aldrig spela tv spel, hon fattar inte det roliga i det men nu har även hon hittat nåt hon gillar =)

Men vi gjorde lite nytta oxå,eller rättare sagt pappa o älsklingen gjorde, dom drog sista elen till badrummet så nu funkar alla lampor samt fläkten =)

Under tiden som don fixa till det så ville mamma åka till dollar så jag o mamma tog deras bil o hunden o åkte iväg, inget kontigt i det förutom att pappa ringde senare på kvällen o berätta så snällt att jag hade glömt plånboken i deras bil..... suck så min plånkom befinner sej just nu i Uppsala o göra absolut inge nytta alls..... grrr så ja funderar på om jag ska ta tåget ner imorn, för som tur är så har jag inte tågkortet i plånboken...

men vi får se om jag åker, det visar sej imorn när jag vaknar, måste känna efter hur jag mår först, men nu bär det av till stan en sväng o kolla läget =)

Kommentarer
Postat av: Marion

Tvångssparande kallas det ;)

2008-11-15 @ 15:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0