Vinter

Japp nu har det tydligen blivit vinter, få ser hur länge den stannar, länge hoppas jag =) mysigt med snö men totalt värdelöst om den inte stannar kvar  utan töar bort o så blir det bara slask ist nä usch, hoppas som sagt att denna snö stannar =)

Åkte till stan en sväng inatt vi kom på att spolarvätskan va slut så vi åkte in till mitt jobb o fyllde på så att det inte riskerar att frysa sönder, passa på att fylla glykol också, hade tur när jag kom dit för tvätthallen va tom så då körde vi även in Forden o fylla på alla vätskor i den också o sen parkera vi den på min parkering inne på jobb området  så nu står den inte ivägen iaf så får vi laga den när lusten finns..

Idag har det inte hänt så mkt jag var ute o skotta snö imorse, o sen skotta jag fram bilen så jag kunde åka o handla men nu blir det vila, magen mår ite alls bra idag nästan lika illa som inatt =(  . Har jag tur så försvinner det snart om inte så ligger ja i soffan lite längre =) kan vara skönt det också.

Få se om man kanske kan kolla på nån film såg nya Arn igår kväll, kanon tyckte jag , men få se vad som händer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0