Jobb

Idag så var det jobb för hela slanten, så himla skönt o kul o jobba igen, förhoppningsvis så får jag den här turen fast vilket kan va skönt o börja med innan ja går tillbaka helt igen =)

Så 04.15 ringde klockan imorse, lite sovmorgon med tanke på att när ja jobbar mina vanliga pass ringer klockan 02.40

Gick kanon idag, lite tråkigt väder bara, halvt snöstorm på väg till V-ås men i Uppsala där sken solen minsann, hmm skulle stannat kvar där =)

I morn ringer klockan 05, ska åka o släppa ut hästarna o sen rida en sväng tänkte jag, ska bli skönt va ett tag sen jag red med tanke på magsjukan som härjade här ett tag, men ska skynda mej hem då mitt stora hjärta för en gångs skull är ledig, o det händer inte ofta så nu ska vi passa på o njuta av hans sällskap =)

På eftermiddagen imorn ska ja hjälpa syster att köra saker då dom har haft gymnastiktävling så har lånat lastbil på jobbet men det är väl det som är planerat imorn, nästa vecka blir lugn så vitt ja vet, försöka handla lite julklappar oxå, kommer inte hinna med det samma vecka som julafton då är det massa jobb som väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0