Slutet är nära

Japps snart är 2009 slut, o vilket år det har varit =) så himla lycklig så kan nog inte sätta ord på det... =D

Kvällen blir lugn, ska jobba imorgon o hela helgen, få se om Adde o Agge kommer ut o äter lite gott ikväll, Agge är som mej o lilleman förkyld så hon skulle se idag hur hon mådde, hoppas hon orkar va är bättre än att fira in det nya året med 2 av sina bästa vänner ??

Men det visart sej, just nu väntar jag på att slöfockarna ska vakna nångång =), Isidor va uppe vid 8 imorse o åt frukost men va trött o somna om o sover än, Rob har inte klivit upp än, men han kan få sova stackarn så som han har jobbat sista månaderna, men det ät tråkigt o sitta uppe själv dock =S


När väl grabbarna vaknat så ska vi äta lite lunch o sen in till stan o handla lite Rob skulle in på jobbet en sväng så jag o plutt handlar väl lite gott till kvällen under tiden..

Just det måste ju få berätta gjorde ett sånt jäkla klipp igår när jag, syster o hennes kompis Lisa samt Isidor o Rob gick på stan igår, ja skulle kika efter en nu overall då lillemans har gått sönder, men inte så lätt o hitta en ny overall såhär dags men vi gick iaf in på H&M o kika, där sprang syster på en bekant till henne som jobbar där så vi fråga om dom hade nån overall kvar , jodå sa ´hon, finns en kvar i strl 86 fast det är rosa på den, - jaha sa ja hur mkt rosa då??

När hon visa den så var den brun men med rosa foder på insidan, o d spelar ju mindre roll o han va tvungen o ha en ny m tanke på kylan som slagit till, ja, jag tar den sa ja, o då va hon så snäll o gav mej halva priset på den, vilket ja tackar för då den kosta 699 kr, men när ja gick mot kassan så kom ja på att jag för ett tag sen fick nå reklam från libero eller nåt sånt där jag även fick en kupong från just H&M där jag fick 50% på valfritt babyplagg, kanon tänkte jag men det var på ordinarie pris så jag tänkte då köper jag en ny pyjamas då hans e för små, såg även ett par jättesöta moccasiner med Tiger på =) vilket e kanon när han springer omkring här hemma då det drar lite kallt på golvet.

Iaf så när ja kom till kassan så räckte ja över kupongen, o gissa om ja vart förvånad, när hon dragit allt o slagit in all rabatt så sa hon, ja det blir 349 kr, så jag fick halva rea priset på overallen ändå =) o bästa av allt, inte nog med att jag fick en kanon overall, en pyjamas o ett par moccasiner för 349, ja fick 2 presentkort på H&M i julklapp så då använde jag dom o behövde inte betala ett öre själv =)

Räknade ut lite snabbt va jag fick betala för overallen när ja kom hem o insåg att jag fått den för ynka 174 kr, inte dåligt m tanke på att den från början kosta 699 =)

Så nu har han en tjock o skitbra overall =)


Nu ska ja göra lite nytta men vill önska er alla GOTT NYTT ÅR =)

Kommentarer
Postat av: agge

de va en mycket trevligt att fira de nya året er!!!

2010-01-01 @ 22:48:57
Postat av: Madelene

Hehe har lill plutten växt om Aurora? Hon har storlek 80 på sin overall hehe

2010-01-08 @ 19:51:35
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0