Snabb uppdatering

Var ett tag sen jag plita ner några rader så passar på nu när lille plutt vilar.

Här har det hänt en del, förra helgen var nog nåt av det roligaste jag varit med om på länge, det tackar jag agge o co för =) o så självklart systeryster o hennes sambo =) tänker inte skriva allt som hände men kan väl bara nämna biobesök, Luftslottet som sprängdes samt Magnus Betnér´s show så kan ni kanske förstå lite iaf :P


Veckan som gått vart däremot inte lika rolig, men men har man haft så kul som jag hsade då ska man nog ha lite tråkigheter oxå, mina tråkigheter resulterade i magsjuka , usch o blä, Isidor var den som klarade sej allra bäst, medans jag o Rob mådde som pottsorkar båda 2, Rob trodde t.om att han skulle dö några gånger ....

Denna helg blir lugn, jag ska försöka få upp dom där satans julgardinerna men det är inte så enkelt när jag har en liten terrorist som springer runt o har ner både det ena o det andra.... Hmm när man pratar om trollen, nu hör jag att pratkvarnet har satt gång igen =) , bäst o hämta ner honom, snart dax för lunch iaf =)

Kommentarer
Postat av: agge

tack själv my love!!!

2009-12-06 @ 13:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0