Akuten

jodå idag har jag haft fullt upp, allt börja imorse ca 04.00 vakna av att älsklingen mår jättedåligt, han har så ont i magen att han seriöst håller på o dör, ringde rådgivningen som tyckte att vi skulle åka in, dom tyckte att dom skulle skicka ambulans men jag insåg att det går fortare om jag kör in honom, så sagt o gjort in till akuten fick komma in på en gång, så börja dom med alla prover, efter ett tag kom läkaren o undersökte så hon trodde att sötnosen hade bråck på magmunnen, vilket skulle testast genom att älsklingen fick dricka nå bedövnings shot, vilket inte hjälpte, vi vart hemskickade med en remiss till gastroskopi imorn för att kolla om det är bråck, vilket medför operation om så är fallet

Åkte hem o åt lunch sen somna vi på soffan båda 2 vakna vid ca 16 tiden av att hjärtat harklar o kräks då har halsen svullnat ringer rådgivningen igen som vill skicka ambulans vilket resulterar i att jag körde även denna gång,

När vi kommer in så fick vi vänta en liten stund sen fick vi komma in o det visar sej att hjärtat fått en allergisk reaktion på bedövnings shoten han fick under 1a besöket, så nu fick han dricka cortison o så ska all svullnad lägga sej vi fick iaf åka hem då han kan andas utan promblem så nu hoppas jag att han inte har planer på att besöka akuten nå mer på ett tag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy då hoppas allt är bra nu iaf..

2009-01-07 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0