Fredag

Har vart en riktigt skön dag idag, har vart till stan med hjärtat mitt o köpt nytt golv till datarummet då orginal trägolvet blivit så himla nött samt att när man går på det så får man stickor i fossingarna på vissa ställen.... o det är ju mindre skönt.

Fick nå ryck igår så jag o sötnosen storstäda hela datarummet o slängde all skit, kändes så himla skönt när allt var klart så innan helgen e slut så har vi nytt golv här inne också, skönt =)

Eftersom det nu är städat o fint här inne så kan även jag sitta här inne med datorn, annars har jag suttit i soffan i vardagsrummet eftersom jag har bärbar dator men som sagt nu är det städat o fint o jag kan sitta vid mitt skrivbord =)

Fick papper från vägverket igår, nä förlåt transportstyrelsen som dom så fint heter nu, dax att skicka in för nytt körkort eftersom jag bytt efternamn =) kändes så skumt att skriva under med Jennie Eliasson =) drygt bra att jag va tvungen att ta nytt foto usch hatar att va med på kort, få se hur det ser ut nä jag ska hämta ut skiten, kan ju va bra o fixa det så fort man kan, blir svårt att visa ID annars :P

Kommentarer
Postat av: Elisabet

En dag snart är du van o då är det inte konstigt längre ;) kram

2009-01-31 @ 17:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0