Fru Eliasson

jodå man tackar det är jag det =)

Nu har man gift sej också, inte nog med att man väntar barn, nu så är man då alltså gift också.

Vi ville ha ett litet bröllop så det var en enkel cermoni i tingshuset tillsammans med mina föräldrar samt syster samt älsklingens mamma o hennes sambo, hade även 2 kompisar med som vittnen =)

Efter vigsel så gick vi ut o åt för att sedan åka hem till oss för fika, hela dan va jättemysig och jag är jätteglad, känns lite konstigt men ändå känns allt som vanligt på nå vis, det kommer däremot inte bli lätt att lära sej skriva annat efternamn =)

Slänger in en bild på hur vi såg ut på självaste bröllopsdagen, en annan ser ju ut som ett kassaskåp visserligen inte så konstigt med tanke på att man är i mitten av sjunde månaden ;)
       

                                                                                

Kommentarer
Postat av: Elisabet Ludde o barnen

Ett mega stort grattis till er gumman - jättefin bild!! Önskar er all lycka i livet - kramar

2009-01-21 @ 20:41:20
Postat av: alex

Tjohej va de går!! Grattis!

största kramen

2009-01-21 @ 22:30:46
URL: http://allex.blogg.se/
Postat av: alex

de körde ihop sig lite så ja fick stå de kastet, ingen jag kommer göra regelbundet! PÅ nyårsafton körde ja den varianten du körde, fast ja höll mig nykter, kan ha hjäpt till en del.

Vi borde absolut ses snart! En kväll nästa vecka kanske?

2009-01-22 @ 08:20:45
URL: http://allex.blogg.se/
Postat av: Madelene

Grattis!!



Å vilken fin brölloppsbild :)

2009-01-22 @ 12:25:10
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja snart kommer eran bebbe till världen med - åååh så spännande =9 längtar kramar

2009-01-22 @ 20:08:13
Postat av: Ullis

Hej och grattis till bröllopet... en liten fågel viskade i mitt öra... ; )



Allt bara bra med mig! Kram kram

2009-01-23 @ 12:40:20
Postat av: silly

Grattis grattis gerattis :D! hoppas ni e gifta älnge & inte skiljer er lika snabbt som alla :P. Grattis igen :D!!

2009-01-23 @ 12:45:08
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för igår =) kramar

2009-01-25 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0