Jobbigt

Hade ställt klocka på ring 9 imorse låg kvar o snooza till halv 10 då gick vi upp o klädde på oss för att sedan åka till sjukhuset, dax för älsklingens undersökning, fy det va vidrigt , jag kan inte ens föreställa mej hur han kände o mådde men själv var det vedervärdigt o se sin älskade bli utsatt för någe dyligt, satt o smågrät faktiskt, va bra nära o be dom sluta, usch hoppas jag aldrig mer behöver uppleva den känslan igen =/

Nu på em har jag iaf fått ändan ur o städad bort granen, gardinbytet får vänta i 2v har beställt nya o fina gardiner men dom dröjer 2 veckor så jag väntar med resten av julstädningen tills då.

Ska ner till Uppsala imorn då min lilla lillebror fyller år, hmm redan 19 tyckte inte det var så länge sen han va jätteliten men han kommer alltid vara min lilla lilla lillebror =)
men va sjutton ger man en 19 åring i present?? hmm får klura lite på´t =)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

stackars R - kan tänka mig det inte är trevlig undersökning.. (vet hur den går till) Men hoppas han blir bättre... Ja vad ger man en -åring?? Bra fråga... svårt sådant.. men pressentkort på någe han gillar..

2009-01-09 @ 07:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0