Lyckat

Så skulle man kort kunna säga om gårdagens fest, folk började droppa in strax efter 19,00 och det var en riktigt bra kväll, glada miner, bra stämmning o gott att dricka, själv var jag då självfallet nykter men hade otroligt kul ändå, kort sagt det var rätt folk på plats =)

Så tack alla ni som gjorde festen till vad den vart, dvs kanon =) vill även passa på o tacka för alla fina blommor o presenter.

Kvällen slutade ca 03.00, då kände jag att mina ögonlock hängde nere vid knäna =) så då s jag åt broder att nu är det dax att sova, min bror och hans tjej sov kvar här, det gjorde även Mickis =) va så himla kul o träffa henne igen o ta igen allt skitsnack *skratt*


Dock började inte dagen så bra, sov jättedåligt hela natten pga riktigt ont i magen, när jag sen vakna så va värken kvar, tänkte iof inte så mkt på det men känslan jag fick var hemsk, det kändes som om magen var tom, att det inte fanns nån bebis därinne, jag kände ingen spark eller annan aktivitet och det brukar jag alltid göra på  morgonen.

Hjärtat mitt tyckte att jag skulle ringa förlossningen o fråga om värken iaf speciellt efter att jag berättat hur det kännde, så efter min lilla gråt attack så ringde jag iaf, dom ville att jag skulle komma in för att kolla för säkerhetskull, så jag fick lite tvärt säga hejdå till lillebror o mickis o masa mej till bilen, väl innte på förlossningen var dom jättegulliga o super trevliga, dom koppla upp mej mot maskinerna sen fick jag ligga så i ca 30 min, va så skönt o höra henne berätta att kurvan såg exemplarisk ut och att jag inte behövde oroa mej, jag fick göra ett ul om jag ville men jag kännde att dte inte va nödvändigt då jag redan kände mej mkt lugnare, dessutom ville jag inte ta upp onödig tid för nån som kanske behövde personalen mer än mej.

Så nu har jag tagit det lite lungt på em/kvällen städade iof huset när jag kom hem men sen har jag mest suttit i soffan o nu känns allt som vanligt, den lilla filuren sparkar på som vanligt så nu hoppas jag att jag slipper bli skrämd fler gånger, det orkar nog varken jag eller älsklingen min


Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack själv för en trevlig kväll :)



Skönt att allt var bra! Men dom små kan skrämmas ibland. Vi fick oxå åka in en gång då jag inte kände Aurora, men allt va lugnt och hon sov mer än vanligt bara.

2009-01-25 @ 20:28:25
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Tack själva =) Det var trevligt - o vi måste ses snart igen :)

Joo man blir skrämd ibland - var väl trött efter all party hehe - tur de e såå gulliga där uppe... bättre en gång för mycket än för lite.. kram

2009-01-26 @ 06:15:32
Postat av: Stephanie

Var trevlans hos er! ;)

Men tur att det var bra med lilleman!

Inte alls kul när det blir sådär... vi var upp en sväng vi med till förlossningen. Man blir ju jätterädd. Men skönt att allt var bara bra med er knodd! :)



Bamsekrams

2009-01-27 @ 15:08:34
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0