Måndag= BM

Jopp idag va det åter dax att träffa Bm, allt såg kanon ut o bebis mådde jättebra, o jag hade t.o.m gått upp några gram till, skönt att allt är bra o så känns det så himla skönt att allt löst sej m F-kassan oxå, både med sjukskrivning och havandeskapspenningen, så nu kanske all undermedveten oro o stress ger med sej så man faktiskt kan få njuta lite av den lilla tid av graviditeten som är kvar "bara" 91 dagar kvar nu

Det är så himla många som "tjatat" om att jag ska ta kort på magen så nu harjag faktiskt gjort det , tilläggas bör att det skulle mkt till innan jag ens övervägde det då jag är kraftig sen början men nu tycker ja mer att det ser ut som en gravid mage det har jag inte tyckt innan men så går jag ju in i v 28 imorn tisdag =) så då borde det ju synas tycker man =), så varsågod mitt blåbär, hoppas vi synes snart ;)




v27 (26+6)




v27(26+6)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

o nya kläder =) ja men titta bebbe magen - vad roligt de ska bli

2009-01-12 @ 20:51:21
Postat av: Stephanie

Åååååh, myyyys! ;)

2009-01-12 @ 22:08:56
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Marion

Åå Blåbär =D Vad vackra ni är du och magen!! En riktig pojkmage, så nog ser det ut att kunna bli en liten Isidor allt =D Underbart o få ta del av fina magen!! Saknar dig o nog ses vi straxt =D!!

2009-01-12 @ 23:49:01
URL: http://greyescalade.blogspot.com/
Postat av: Elisabet

Tänkte på det - där avslutades min graviditet... mys nu ordentligt o tänk på mig =) hehe o ännu mera sen efter v 32 för där avslutades min grav. med hanna.. kramar hoppas vi ses snart

2009-01-13 @ 08:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0