1 mars

Ännu en ny månad, dagarna fluger fram men känns ändå som om allt står stilla - skumt..

Bion va kanon, kändes verkligen inte att  man satt 2 1/2 timme, det var inte bara bion som va bra, hela kvällen va supermysig =)

Imorn ska jag åka med pappa ner till Uppsala, han har körning hit imorn så då passar jag på att åka med honom ner så tar jag tåget hem sen på kvällen, dessutom fyller pappa år imorn så då ska det ätas tårta =) , så tråkigt bara att en annan inte är så förtjust i godsaker längre =/ eller iof det är väl både bra och dåligt men jag känner på en gång om jag har fått i mej för mkt socker då mår jag verkligen piss i flera dagar, så det där med lösgodis tex det får man passa sej noga för, tur att jag inte har sånt sockerbegär så det går ju ganska bra ändå.

Annars blir nog veckan väldigt lugn, åkte ut till valbo en snabbis idag på em för att hitta nån present till pappa, hittade då 2 böcker på bokrean så ska nog bara vila i soffan med böckerna, tycker om att läsa men har lixsom aldrig haft den tiden men nu innan pyret kommer så har jag ju all tid i världen speciellt eftersom jag inte orkar med så mkt längre, känner att jag blir fort trött av att flänga runt eller träffa massa folk, så vad är då mer passande än att ligga o vila o läsa en bra bok, hur gammalmodigt det än nu låter =)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ha de bra i uppsala kram

2009-03-02 @ 11:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0