40 dagar kvar...

... tills pyret kommer, förhoppningsvis kommer han tidigare men med min tur så går jag säkert över =/  man ska väl inte klaga egentligen men nu är jag så himla less på detta, får ingen sömn om nätterna pga värk ta mej fasiken överallt, man kan inte ta sej alltför långa sträckor till fots för då gör det ont..... suck vad man än gör så gör det ont o gör det nu mot förmodan inte ont då känner man sej som 95-åriga agda som försöker på ett någorlunda smidigt sätt ta sej fram

nä ska försöka att inte gnälla så mkt men ibland är det svårt, huvudsaken är att pyret mår bra o det vet jag att han gör även om mitt liv känns omöjligt ibland det är bara att stå ut o se lycklig ut =)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja snart är han här ;) då kommer du sakna o vara gravid o de kommer kännas konstigt o inte ha en mage osv hehe kram

2009-03-05 @ 07:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0