Fredag

Så dax för helg igen, fast det är knappt man har koll på dagarna när man inte jobbar, usch va det är tråkigt att gå hemma o bara vänta, vill ju jobba !!! Sen orkar man inte mkt om dagarna heller =/ har mest ont o vill bara sova, vilket går bra på dagarna då är jag trött men även om jag inte sover nåt på dagen så är jag inte ett dugg trött på natten, tar skitlång tid innan man somnar, vilket är ovant för mej då jag är en sån person som utan problem kan somna var som helst, när som helst......

Vakna tidigt imorse, hade så himla ont men tvinga mej ändå att va kvar i sängen, fast när klockan vart 9 då gick det bara inte att ligga kvar längre så gick upp o starta en tvättmaskin, ska alldeles strax gå o byta o lägga in tvätten i torktummlaren o starta en ny maskin tvätt, igen...

Blir väl ungefär vad jag kommer göra idag, tvätta som en tok, orkar nog inget mer, ska försöka pallra mej iväg til apoteket o köpa lite alvedon så det finns hemma

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Blä för alvedon... hehe! :)

Men tyvärr det enda vi gravida får käka mot smärtan ju! :( Och det är enda värktabletten som inte hjälper på mig.. så ska bli skönt sen när man kan ta det som hjälper mot värk och huvudvärk o sådär! :)



Händer i helgen då?



Krams Krams

2009-03-20 @ 16:44:47
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0