Helt slut

jodå det vill jag lova att jag är efter städningen tidigare idag, älsklingen vart klar med källaren igår så jag har även dammsugit, skurat samt rengjort bastun där nere så att det är fint o fräscht tills ikväll då hjärtat ska ha bastukväll med lite folk, har även vart så satans seriös att jag har skakat mattorna här på mellan våningen, övervåningen har jag inte orkat med, om man inte räknar med att jag monterat ihop spjälsängen samt bäddat den =)


gissa om duschen va extra skön efteråt =)  nu väntar bara resten av dagens bestyr...

vill så gärna åka till pappa o mamma ikväll medans rob har folk här, vill inte va "ivägen" samt att det kan va kul för honom att ha sina kompisar här utan att jag är hemma, en annan anledning till att jag vill hem till knivsta är att jag vill hämta hem skötbordet ja köpte på blocket i uppsala för ynka 75 kr o då är det med skåp under själva skötbädden så man kan ha blöjor o kläder o annat bra o ha i närheten av bäbisen =)

Men få se, det är ju inte gratis att ta bilen ner, visserligen kan jag ta tåget men tågen går ju som kyss mej i arslet, sista tåget hem går 9 ikväll från knivsta då är ja hemma här redan 22.22 o sova kvar hos mamma o pappa orkar jag inte så få se lär höra med sötnosen va han säger om han tycker det är ok att jag tar bilen, vi är ju faktiskt 2 här hemma som har med ekonimin att göra =)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh vad mys att du monterat spjälsängen o så! :)

Ska inhandla en i slutet av månaden jag med är de tänkt hehe ;)

Bara känslan att få sätta i hop den kommer nog vara helt otrolig! :)

Allt bra annars med dig o magen då?

Var ju längesen man pratade med dig nu! :(



Bamsekram

2009-03-07 @ 18:23:12
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0