snöstorm

Jodå här är det snöstorm =( usch trodde ju att våren äntligen va på väg nu med tanke på det fina vädret som vi haft sista dagarna med plusgrader o solsken men icke sa nicke.....

Så precis när allt börjat ta fart o smälta så slår det om det minusgrader o så kommer det mer snö, taskigt, jag brukar tycka om snö i vanliga fall men nu är t o m jag less på detta, nu vill jag ha vår o sommar så man kan ta tag i hur det ser ut utanför huset, vi har ju hållt på hela vintern inne nu, vilket resultarat i att alla rum fått nya tapeter/färg samt nytt golv i vissa rum det ända som är kvar är rummet utanför bastun men inte mkt kvar där nu heller så det blir klart till sommaren o då är hela insidan klar =)

Idag tänkre jag bara ta det lugnt hade tänkt ta en promenad men känner inte för att blåsa bort, kanske ner o handla sen men det är ungefär vad jag tänkt göra.

O idag är det 20 dagar kvar tills pyret kommer, nu går det verkligen undan

Kommentarer
Postat av: Elisabet

snart e han ute =)

2009-03-24 @ 13:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0