Underbart =)

man blir på så bra humör så fort det är underbart väder ute =) här lyser solen som bara den o klarblå himmel är det också..

Får sån lust att städa o plocka undan när det är fint väder men nu kan jag inte dammsuga undan alla dammråttor som lurar i hörnen då dammsugarpåsarna är slut =/ det har dom iof varit ett tag o det har hittills funkat att tömma den gamla men nu har även den gett upp, o jag kan inte förstå att det ska vara så satans svårt att komma ihåg att köpa nya när man ändå är ute o åker, o jag tänker defititivt inte åka till stan enbart för att köpa påsar så roligt är det inte att slösa bensin..

Men jag funderar på om man skulle ta på sej en lite tjockare tröja o gå ut o sätta sej i solen på altan, ser så himla skönt ut, går ju tyvärr inte att göra nåt på tomten än, så länge ja inte vill bada i snö dvs =)

Nä få se ´vad dagen bjuder på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0