uppdatering

usch ja är verkligen dålig på att uppdatera, har direkt ingen bra ursäkt till det heller.

Har iof inte hänt så mkt heller, börjar få mer o intensiv smärta så nu vart man ju ännu mer less på detta =/ men får trösta sig med att det "bara" är 30 dagar kvar nu.

HÄnder ikväll då?? jag o katten tänkte spana in melodifestivalen trots att det inte är nå bra låtar, men på nåt sätt så lär man ändå kolla på spektaklet, älsklingen han ska på korgen han, en sån här skojig återträff för folk som gick ur 9:an för 10 år sen, cheeses säger jag bara, vart tog tiden vägen???  Jag får säkert en sån inbjudan nästa år, då är det 10 år sen jag gick ut 9:an.... usch läskigt när man tänker efter..

Slänger in en bild på magen igen, denna gång tagen snett underifrån (ser inte klokt ut men sötnosen orka inte resa sej ur soffan =P , nu är jag i v36 eller om man ska vara petig 35+5 )




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh värsta mysiga magen ju! ;)

Ja du nu är det tammefaskiken inte långt kvar... hehe

Nästan så jag räknar ner till du ska ha HAHA

eftersom att då blir det inte lika länge för mig känns det som hehe ;)

Bamsekrams <3

2009-03-14 @ 22:35:32
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Marion

Luv u sweetness <3

2009-03-14 @ 23:38:48
URL: http://greyescalade.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0