vårstädat

Idag har jag vårstädat i sovrummet, vilket var på tiden, kan lova att dammråttorna under sängen var inte att leka med =S

Men nu är råttorna borta, sängen är vädrad o fri från andra otrevligheter o härligt nybäddad, känns så himla skönt, håller på o tvättar för fullt så jag får undan all tvätt, kan va skönt att ha allt detta gjort då det kan komma en liten krabat vilken dag som helst nu.

Tänkte att jag skulle städa av gästrummet imorn, räcker med städning idag så nu koncentrerar jag mej enbart på tvätten, gör ont nog att springa upp o ner till tvättstugan.

Kvällen blir lugn, älsklingen ska kolla på hockeyn så det blir att jag kommer sitta i soffan o bara slappa =)

Har inga direkta planer för veckan så få se vad som händer o fötter

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja nu får krabaten snart ta att komma ut!

Är det några babysaker som ni behöver eller har ni köpt allt?

2009-03-30 @ 19:58:11
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0