Helgen o en liten bildbomb

Har passat på att lägga in alla bilder från mobilen till datorn, o det var ju inte bara 1, nästan 200 bilder och o då har jag inte ens tömt kamera än, men men så blir det när man har en liten linslus =)

Idag så vart vi hämtade av svärmor/farmor 10.30 o styrde kosan mot Trödje där Rob´s faster hade loppis, o hem kom vi med lite strumpor, lite tröjor en ny skötväska samt en jättesöt gunghäst som Isidor fick syn på o vägra släppa så han fick den av farmor =) Det tackar vi för =)

Sen när vi kom hem åt vi lite lunch, rester från igår lax o potatis =) bra det där när man kan äta samma saker, vi försöker göra mat efter Isidor, sånt som han kan äta men att vi tar undan lite som inte är så saltat o kryddat, lite salt o kryddor är det ju men inte lika mkt som en annan har på maten, o dom ggr jag o Rob vill ha pizza eller så, så gör vi ändå riktigt mat till plutten.

Imorn är det Fars dag =) Rob´s första fars dag, mysigt =) mina föräldrar kommer hit från Uppsala så ska vi alla gå ut o äta på restaurang, det blir vår lilla familj, mina syskon med respektiva samt mina föräldrar så det ser vi fram emot =)

Ska försöka ta bilder när plutt sitter på sin häst samt från fars dag men nu bjuder jag på dessa så länge =)




Här har vi en seriös diskution med Herr Nilsson =)





Ior är en bra sovkompis




Katten funkar oxå som sovkompis ibland =)



Pappa vart lycklig när AIK vann SM guldet så när han kom hem från Göteborg fick Isidor låna guldmössan =)



Idag var det dax för fotboll igen, det är kul att titta på speciellt när man får halvligga i vagnen framför TV;n =)


skorpa är jättegott o extra roligt är det att kleta skorpa  hela ansiktet o kasta så mkt som möjligt på golvet =) Här är han hela 6 mån o nån vecka

Kommentarer
Postat av: agge

sötaste barnet i världen!!!!,han är underbar!!!

2009-11-08 @ 13:43:25
Postat av: Elisabet

Han är ju bra fin den lilla killen :)



Känner igen lite kläder han har på sig=) bra de kommer till användning :)



KRAM

2009-11-09 @ 08:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0