Knifetown

Jopp då var man hemma i Knivsta igen, åkte hit med systeryster då vi hjälper mormor att flytta, hon ska flytta från sitt radhus till en liten 2a nere i centrum o det är ju inte bara en liten sak hon har, chezzes säger jag bara, suck vi har hittils bara kört 2 lastbilar o då är garaget inte tömt än, o då har vi inte ens börjat med huset än.....

Så vi har att göra, men nu sitter jag o tar det lilla lugna, lilleman sover så tänkte passa på o sitta här vid datorn en lite stund innan man joinar alla andra vid tv:n

Åker hem vid lunch imorn så kommer komma hem i tid, känns lite skönt, men hade på ett sätt velat stanna kvar nån dag till men eftersom jag åkte med syster hit så tog jag inte med nån vagn o då har jag ingen lust att åka tåg hem dessutom så har ja lite saker att göra på Fredag så måste vara hemma då


Nu ska ja vara lite social tänkte jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0