Nähä

Int fan bidde det något inlägg under helgen som jag tänkt så nu har det återligen gått mer än 1 vecka sen jag skrev sist, att det ska vara så svårt men men har man fullt upp så har man....


Vad har hänt här då, hmm jag har jobbat som sagt, lille plutt har blivit 6 mån =D den 27 okt var vi ner på 6 mån koll samt vaccination, då vägde han 8870 gram samt 70 cm lång, han va lika duktigt med sprutorna denna gång som sist, grät kanske 10 sek sen var det bra, han reagera nog mest på att nåt stack till men sen var han sitt vanliga glad jag igen, =) den ungen har då jämt ett leende på läpparna , och har han inte det ja, då sover han =)

Han har fått 2 små söta, men ack så vassa tänder i underkäken så nu är även dom en våning upp på gång, dom tränger nog igenom rätt snart så förstår hans behov att gnaga på precis allt, tacka gud för skorpor =)

hmm va irriterande, tappa precis bort vad jag skulle skriva så nu struntar jag i det här o glor på film ist ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja ni har en glad liten kille nu o sååå söt ;)



Ha de bra snart ses vi oftare - flyttar sista veckan denna månad :) WEEEE



KRAM

2009-11-03 @ 11:52:14
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0