brist på rubrik

när jag väl kommer på att jag ska ta o skriva en rad här så börjar alltid "problemet" med att sätta rubrik.... man kan ju göra det lätt för sig att bara skriva dagens datum eller så men näää det tycker jag är lite tråkigt, samt att om jag går till mej själv läser jag hellre en text som har en rolig rubrik än bara ett datum, men som sagt det ärr jag det.


Här hemma rullar kaklingen på, inte mkt kvar nu, dock har jag inte kunnat hjälpa till så mkt som jag velat då jag mår som ..... ja jag vet inte ens om det finns nå passande namn, så tur att rob´s broder ställer upp..

Lilleman har åkt på en förkylning samt att ans öga är irriterat =/ men ska badda m vatten nån dag så får vi se om det ger med sej, annars blir det farbror doktorn

Usch fan va jag hatar att må piss när det finns så mkt o göra, har en massa saker förutom kakligen som borde göras o fixas, sen vore det ju inte helt fel med lite extra energi, vart kan man hitta det?!

nä nu blir det nog en liten lur på sofflocket innan lilleman vaknar, lär ta en sväng m pulkan iaf för hans skull så han får komma utanför dörren idag o få en nypa frisk luft, kanske ta en promenad ner till affären o köpa så man kan göra ett pepparkakshus, inte långt kavr nu till lucia =) mysigt o få gå på lillemans första luciatåg =)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hoppas du snart känner dej bättre o har mera ork

2010-12-07 @ 21:55:59
Postat av: syster

ååå - lucia tåg, lova att fota och skicka till mig sen ? annars dödar jag dig :P KRAM

2010-12-09 @ 16:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0