1a advent

Ja då har vi redan kommit till och passerat 1a advent.... o snö har det oxå trillat ner.... igår fick ja leta ordentligt innan jag kunde skotta fram bilen =P

Kom lite mer snö inatt så fick skotta lite idag oxå när jag skulle skjutsa lilleman till dagis nu på fm, på vägen hem från dagis så vart det ett stopp på vårdcentralen för ett BM besök, o som vanligt va allt i tipp topp, är väl iof bra o kolla men på ett sätt så känns d så onödigt att åka dit då jag mår så mkt bättre denna gång, än så länge har jag sluppit foglossning o sånt skit, visst allt känns tyngre men inte så konstigt när jag inte kan vila på samma sätt denna gång, nu har ja ju fullt upp med lilleman, men å andra sidan så är jag bara i v 33 så det är ju ett tag kvar så foglossning o andra tråkigheter kommer väl... men men det är bara o se lycklig ut o härda ut, d kommer ju gå över o förvinna en vacker dag =)


Dagens planer är inte så storslagna, ska plocka undan lite o tvätta, skulle behöva åka till stan för att dels lämna tillbaka ett par byxor ja köpte till mitt stora hjärta o sen köpa lite kläder till lilleman, han har stuckit iväg längdmässigt igen... så strl 92 börjar bli lite litet, iaf byxorna =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0