Alltså...

Ok jag erkänner, jag är verkligen riktigt dålig på detta att uppdatera bloggen =P o varenda gång jag väl tar mej i kragen o skriver ett inlägg lovar jag mej själv att nu jäklar är det ändring, nu SKA jag skriva oftare..... o hur går det.... nä precis, inte alls

Men om jag ska "försvara" mej lite så dom som vet va som händer o har hänt runt omkring mej har nog lite förståelse varför jag inte uppdaterar...... att jag skriver nu kan jag tacka syster för =P


Tänker inte skriva om va som hänt sen sist då ja dels knappt kommer ihåg va ja gjorde igår o dels för att det då med säkerthet kommer bli en hel jäkla roman haha, men kan ju sammanfatta lite kort..

Efter mycket lång väntan så kom vi iväg till Island, jag, Isidor, mamma/mormor  o pappa/morfar för att hälsa på älskade systra mi =)  lilleman hade absolut inga problem under flygningen- han sov lr åt frukt, häftigaste va enligt honom start o landning då man såg ner på marken =) han va så himla duktig o jag är så stolt att inga ord beskriver det..

Förutom vår lilla tripp till Island som va helt underbar så är väl allt som vanligt här hemma, lilleman växer som en... ja jag vet inte vad, lång som en flaggstång e han iaf o snart så är det dax att byta säng för hans del, han får seriöst inte plats i spjälsängen längre han e helt enkelt för lång... dessutom behövs ju sängen i januari när lillasyster gör entré.

Gick o plocka lite skit från bänkar o dyligt idag på förmiddagen o hittade då lite kort på lilleman när han bara va några månader o det känns så konstigt att han en gång i tiden va så lite o bara va, nu e man ju så van vid att han springer omkring o´leker ligist =) otroligt va tiden går fort o han är ändå "bara" 1,5 år....

Nä nu ska ja plocka i o ur diskmaskinen för att sen hämta hem ligisten så får vi se när ja skriver nästa gång, ska verkligen försöka bättre mej =P

Kommentarer
Postat av: agge

....jaaa tänk att isse ska få en syster, SÅ roligt!

2010-11-08 @ 17:19:45
Postat av: Madelene

Känner igen de där. Kollade på kort häromdagen jag oxå med Aurora. Hade såå svårt att förstå att det var hon på korten som var en liten bebis, men tiden går så fort.

2010-11-09 @ 20:33:19
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Syster

åå vill att ni ska komma tillbaka, var så himla roligt när ni var här. Saknar ihjäl mig efter isse <3 jaja, och efter dig med ;)



2010-11-12 @ 23:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0