sovmorgon

Yes, idag tog lilleman o jag en sovmorgon ända till strax efter 9 =) iof bara en timme längre än normalt men det var sååå skönt =) annars så vaknar han alltid strax före 8 o det ska man väl inte klaga på heller, dessutom kanske skönt o kliva upp den tiden o känna att man hinner göra nåt om dagarna =)

Annars så har dagen hittils vart lugn, lilleman vilar lite sen blir det lunch för att sedan åka till stan o handla lite våtrumsspackel,  hade tänkt börja spackla relaxrummet ikväll, igår kväll så gjöt vi fast nya avloppsbrunnen så nu är den på plats iaf =) mkt roligare o göra saker nu när man ser att allt börjar falla på plats och att det faktiskt inte är så himlans mkt kvar att göra =)

nää  klura ut nåt att äta kanske??


Kommentarer
Postat av: Madelene

Du får gärna komma på en fika i veckan istället, mådde ju inge bra alls igår :( Men nu hoppas jag det e på bättringsväg då jag avbrytit antibiotika kuren då jag troligtvis fick en reaktion av den.

2010-11-12 @ 22:46:52
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Syster

åå vad mysigt nu när ni får i ordning där nere... längtar förväntansfullt, hoppas ni får klart det till jul när jag kommer. =)

2010-11-12 @ 23:24:39
Postat av: Elisabet

Vad ni är duktiga :) Eller du haha :)



Aha när ni gör något lär andra med göra - som när en går o klipper gräset ja då går grannen med ut..



Ha en kanon dag kram

2010-11-15 @ 08:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0