Snöstorm

Vaknade till några ggr inatt av att taket höll på att blåsa bort, fast det va tydligen bara ja som tyckte det blåste ordentlig då resten av familjen hade tävling om vem som snarka högst tror ja =P

Försov oss gjorde vi oxå, ren tur att jag vakna till 8,40 o då ska lilleman vara på dagis 09.00........

Vi gick upp klädde på oss o gav lilleman snabb frukost, sen skulle ja ge mej på den bedriften att ta mej ut till bilen........  för det första fick jag knappt upp dörren, o när jag väl lyckades med det så insåg jag att skoteroverall o  rånarluva hade vart mer passande klädval =P efter mkt om o men tog jag mej iaf til bilen så jag kunde starta den o låta den bli lite varm medan ja gav mej ut på nästa uppdrag.... hitta snöskyffeln o skotta en väg mellan bil o ytterdörr..... det tog ett tag men skam den som ger sej =P

När vi väl kommer till dagis möte vi av en förvånad frölen som frågar om jag inte fått deras meddelande, nä sa jag jag har skottat hela morgonen så har inte haft mobilen på mej, ok säger hon för vi har magsjukan här så ni får välja om lilleman ska vara här lr inte, kan säga att valet va väldigt lätt, vi vände o åkte hem =) stannade till på willys o köpte lite frukost ist o åkte hem för frukost o bus, så nu är det full rulle här hemma, lilleman leker med sina bilar, lilltjejen ligger o hickar för fullt o jag tar det lilla lugna vid datorn, hade tänkt åka ut till köpis o använda lite presentkort men tack vare vädret så håller jag mej hemma o hoppas på bättre väder imorn lr så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0