BF + 2

japp verkar gå åt samma håll som när vi väntade lilleman... sådär jätteförvånad e man väl inte heller, men å andra sidan, kroppen hinner mogna mer för varje dag o lilltösen kommer när hon e redo så e d =)

Idag har det inte hänt mkt, har som vanligt städat o plockat lite, men det går så fort nu när man fått in rutinen, ja dammsuger o skurar dom dagar mitt lilla troll e på dagis o varje kväll så plockas det ju undan så det är inte mkt o plocka innan snabeldraken gör sitt så det är skönt.

Efter att vi hämtat lilla trollet åkte vi upp till farfar hans en sväng o va där en liten stund, när vi kom hem så åkte pappa rob iväg till broder sin en snabbis medans ja o lilleman kika lite barntv men det tog nog inte ens 5 min så va det nån som sov i min famn, mitt lilla troll har nämligen sen en liten tid tillbaka tyckt att han har för mkt att göra på dagis så han har inte tid att sova, men han brukar orka va vaken till 18.30-19 innan han går o lägger sej, men icke idag, så busnivån var nog extra hög idag tror ja =) mitt gohjärta

Så han fick sova en stund i soffan medans jag o rob hjälptes åt med middagen =) med lite mat i magen fick han lite energi så han orkade leka lite o kika bompa innan han knoppa in för natten strax före 19 ikväll =)

hmmm nä sova snart kanske? konstigt det där, varje kväll har ja tänkt att jag ska lägga mej i tid men kommer alltid i säng tidigas midnatt =P skumt för jag gör inge vettigt alls så kunde lika gärna sova o samla kraft o energi men men nångång kanske man lyckas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0