BF idag

Nu har jag vart sådär dålig på att uppdatera igen.... får skylla på allt runt omkring..

jul o nyår har redan passerat o idag är det då egentligen tänkt att lillskruttan ska göra entré..... o här händer inte mkt, är iof inte förvånad då jag fick gå över 10 dagar med lilleman så blir väl nåt liknande denna gång oxå skulle jag tro, hoppas bara jag slipper gå så länge som 10 dagar igen... men men hon kommer när hon e redo...


Lilleman han busar på som vanligt både på dagis o här hemma, man blir matt av att bara se på, kan återigen inte förstå var han får all energi ifrån =P

Händer annars då..... inte mkt alls, rob e ute på vift som vanligt o jag hade tänkt att ha ännu en tv kväll med mej själv men nä det tyckte inte bredbandbolaget som ser till att man kan glo på dumburken.... dom såg till att lämpligt nog få nå driftstörning,,,, den tackar vi för... som tur e så funkar nätet iaf, så nu vete katten va jag ska ta o hitta på.... finns inte så mkt o städa heller då det numera faktiskt är städat o så då jag passar på o städar dom 3 dagar lilleman e på dagis plus att lilleman hjälper till o plockar undan sina saker innan läggdax.... hmm får väl roa mej med att tvätta då o lyssa på jay smith =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0