4 veckor...

nu är det bara 4 veckor kvar tills min prins fyller år.. 2 år.. vart tog tiden vägen, min underbara lilla unge =)

annars är det inte mkt som händer, älsklingen ska bli inlagd igen på måndag om inget annat sägs.. han behöver det men suck va tråkigt det kommer va utan honom, visst jag har ju barnen o se efter men ändå =/ o inte vill ja bo hos mamma  o pappa heller då jag vill att Isidor ska få gå på dagis men funderar på om jag ska byta fredagen mot tisdag ist, så han får gå måndag, tisdag o onsdag så åker vi ner till uppsala på onsdag efter dagis o stannar där tills fredag när han förhoppningsvis skrivs ut, har man ännu mer tur kanske han inte ens behöver stanna hela veckan... men på ett sätt hoppas jag det så dom får reda ut allt en gång för alla

Lilla fröken hon sover o växer, o hon e så otroligt vacker med sina stora ögon =)

nä ikväll får det bli en tidig kväll ska vara på akademiska kl 09 imorn bitti med hjärtat mitt, usch va tidigt ja måste kliva upp....

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja tiden går verkligen fort.. tänkt att han fyller 2 år redan =)

Hoppas tiden går ännu fortare för nu vill jag ha sommar och få busa och leka med 2 åringen :P

2011-03-26 @ 13:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0